Zalety znieczulenia komputerowego

Coraz więcej gabinetów w swojej ofercie proponuje pacjentom możliwość skorzystania ze znieczulenia komputerowego. Nowoczesna metoda staje się coraz bardziej popularna, a o jej zaletach mówi cały świat medycyny. Zachwyceni są nią również pacjenci, którzy do tej pory nie spotkali się jeszcze z tak niesamowitym rozwiązaniem. Całkowity brak bólu podczas zabiegu i tylko podczas zabiegu to prawdziwa innowacja. Leczenie zębów dla pacjentów, których stresuje możliwość wystąpienia bólu, a jednocześnie również potencjalne skutki uboczne spowodowane znieczuleniem poprzez wkłucie w dziąsło, jeszcze nigdy nie było tak proste.

Podanie znieczulenia jest bezbolesne

Ta niesamowita nowoczesna technologia działa dzięki systemowi CALAJECT, który pozwala na delikatne podanie roztworu znieczulającego poprzez inteligentne rozwiązania. Podanie znieczulenia nie powoduje absolutnie żadnego bólu. Jednocześnie jest skuteczne i bardzo bezpieczne dla każdego pacjenta, który zdecyduje się z niego skorzystać. Co ważne, znieczulenie zaczyna działać już w chwili podania, nie trzeba czekać na jego efekty, tak jak ma to miejsce przy znieczuleniu podawanym igłą.

Koszt znieczulenia komputerowego

Wiele osób, które słyszy o znieczuleniu komputerowym, myśli, że skoro jest tak nowoczesne, to z pewnością będzie drogie. Nic bardziej mylnego. Koszt znieczulenia komputerowego jest wyjątkowo niski i można porównać go do innych stosowanych w gabinetach stomatologicznych metod znieczulających.

Zapomnij o skutkach ubocznych

Przy znieczuleniu igłowym, borykamy się najczęściej z nieprzyjemnymi skutkami ubocznymi, jak przetrwałe drętwienie szczęki, języka, a także ból czy podawaniu zastrzyku. W przypadku znieczulenia komputerowego nie ma mowy o żadnych skutkach ubocznych. Działa ono tylko w momencie jego podawania, od razu i do pierwszej sekundy zaprzestania. Nie towarzyszy mu uczucie rozpierania tkanek, ani nic, co mogłoby kojarzyć się z bólem. To lekarz określa, jak długo trwa znieczulenie, dlatego w przypadku znieczulenia komputerowego, jest to czas wykonywania zabiegu. Znieczulenie jest na tyle bezpieczne, że chroni również tkanki podlegające znieczuleniu.

Stres? Już nigdy więcej

Każda wizyta u stomatologa większości osób kojarzy się z nieprzyjemnym uczuciem, które towarzyszy zastrzykowi znieczulającemu. Wiele osób właśnie z tego powodu odwleka kolejne wizyty kontrolne, chcąc jak najbardziej odsunąć od siebie możliwość czucia tego rozpierającego tkanki uczucia. W przypadku znieczulenia komputerowego, stres związany z wizytą u stomatologa raptownie znika. Brak bólu, zastrzyku, skutków ubocznych sprawiają, że odwiedziny w gabinecie dentystycznym staną się przyjemnością!

Jak widać, nowoczesne rozwiązania proponowane coraz częściej w gabinetach stomatologicznych to przede wszystkim komfort psychiczny i fizyczny dla pacjentów. Brak bólu przy podawaniu znieczulenia to coś, o czym marzy każdy, przed kim konieczna jest wizyta u stomatologa. Najważniejsza jest również dostępność tego rozwiązania oraz przystępna cena.